> Forum > ๑۩۞۩๑ İslami İlimler Dunyası ๑۩۞۩๑ > Güncel Meseleler > Sizden Gelenler( Güncel Meseleler ) > İnsanlığımdan utandım
Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır
Gönderen Konu: İnsanlığımdan utandım  (Okunma Sayısı 430 defa)
21 Ağustos 2011, 21:16:00
Sefil
Yeni Üyeler
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 28.807

« : 21 Ağustos 2011, 21:16:00 »

İnsanlığımdan utandım, yaşananlar anlatılır gibi değil'

Somali'deki durumun çok ağır olduğunu söyleyen sanatçı Sertab Erener, "İnsanlığımdan utandım, yaşananlar anlatılır gibi değil.
Çok etkilendim, iyi ki gidildi." dedi. Gördüklerini anlatmakta zorlandığını söyleyen Erener, "Bildiğim kadarıyla Türkiye oraya hem sağlık hizmeti anlamında hem de ekonomik anlamda ciddi bir yatırım yapacak. Biz de sanatçılar olarak elimizden geleni yapacağız." diye konuştu. Başbakan önderliğinde Somali'ye gitmenin büyük bir şans olduğunu belirten Erener, "Aksi halde bir uçakla Somali'ye gitme şansınız yok. Zira Somali'ye herhangi bir uçak yok. Hatta pilot bizi inişteki sorunlara karşı uyardı." dedi. Yaşananların açlığın da ötesinde olduğunu söyleyen sanatçı, 16-20 yaş arası çocukların üzerlerinde mermi ve silah taşımalarından çok etkilendiğini kaydetti. Ordu koruması eşliğinde ziyaret ettiklerini anlatan Erener, yolculuk dönüşü şunları söyledi: "Çok yıpratıcı bir geziydi. Silah, açlık, savaş arasında gülen insanların olması şaşırtıyor. Başbakanımızdan yapılacakları duymak bizi umutlandırdı."

Ajda Pekkan: Açlığın gerçek boyutlarını gördük

-Somali'ye yaptıkları ziyaretin, açlığın boyutunu daha net görmelerini sağladığını belirten sanatçı Ajda Pekkan "Şimdi biz Afrika'daki bu aç insanların dili olacağız." dedi. Pekkan, yaşanılan zamanın, onların haklarını korumak ve yardım etmek zamanı olduğunu kaydederek, "Çok zor durumdalar ve artık ölüm kalım savaşı veriyorlar. İyi ki gittik, iyi ki gördük. Bu anlamda Sayın Başbakanımıza ve değerli eşlerine teşekkür ederim. 1 Ekim'de Kuruçeşme Arena'da yardım konseri düzenleyeceğiz. Bütün vatandaşlarımızı yardıma bekliyorum.'' diye konuştu. Arabaların içinde kaldıklarını, otel, yiyecek ve su olmadığını belirten Pekkan, Türkiye'de uçaktan indikten sonra yaptığı açıklamada "Oradaki acıyı görünce insani duygularınızı sorguluyorsunuz. Film şeridinde yaşıyor gibi bir hale büründük. İnanamıyorsunuz. Bilimkurgu gibi geliyor. Anne kucağında aç ve zayıf çocuklar beni çok duygulandırdı. Ölümle burun buruna bir yaşam sürüyorlar. İyi ki Somali'ye gittik. Çünkü uzaktan görüldüğü gibi değilmiş." sözleriyle duygularını belirtti.

'Hiçbir yardımın boşa gitmeyeceğini anladım'

-Somali'ye düzenlenen yardım gezisine katılan sanatçılardan Demir Demirkan oradaki insanların ihtiyacını ve yapılan hizmetleri görünce hiçbir yardımın boşa gitmeyeceğini anladığını ifade etti. İnsanların açlıktan ve silahtan kurtarılması gerektiğinin altını çizdi. Sanatçı, insanların kendi halkını vurduğu, çocukların dahi mermi ile oynadığı bir coğrafyada insanların ölüme alışmış olduklarını belirtti. Demirkan, insanlığın düşebileceği en vahim duruma şahit olduğunu belirterek, "İki çocuktan biri ölüyor. Sevdiğiniz ve vakit geçirdiğiniz bir çocuğun 15 dakika sonra öldüğü haberi geliyor. Biz orada 30 kişi gönüllü başlayıp, hastaneler bile kuran bir çalışma içindeyiz. Bu da inanılmaz bir sevgi yaratıyor Türkiye'ye karşı. Bir tarafta ölüm var, diğer tarafta hâlâ yaşam güçleri var. Suçu biz işliyoruz, cezayı onlar çekiyor.'' dedi. Demirkan, Somali'ye yardım amaçlı birçok sanatçının da katılımıyla gerçekleştirilecek bir konser düzenlemeyi düşündüklerini dile getirdi.

[Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın
Bu Sayfayi Paylas
Facebook'a Ekle
« Son Düzenleme: 20 Ekim 2018, 02:00:38 Gönderen: Nur-u Yehma »
Kayıtlı

Müslüman
Anahtar Kelime
*****
Offline Pasif

Mesajlar: 132.042

View Profile
Re: İnsanlığımdan utandım
« Posted on: 24 Nisan 2024, 05:49:43 »

uyari
Allah-ın (c.c) Selamı Rahmeti ve Ruhu Revani Nuru Muhammed (a.s.v) Efendimizin şefaati Siz Din Kardeşlerimizin Üzerine Olsun.İlimdünyamıza hoşgeldiniz. Ben din kardeşiniz olarak ilim & bilim sitemizden sınırsız bir şekilde yararlanebilmeniz için sitemize üye olmanızı ve bu 3 günlük dünyada ilimdaş kardeşlerinize sitemize üye olarak destek olmanızı tavsiye ederim. Neden sizde bu ilim feyzinden nasibinizi almayasınız ki ? Haydi din kardeşim sende üye ol !.

giris  kayit
Anahtar Kelimeler: İnsanlığımdan utandım rüya tabiri,İnsanlığımdan utandım mekke canlı, İnsanlığımdan utandım kabe canlı yayın, İnsanlığımdan utandım Üç boyutlu kuran oku İnsanlığımdan utandım kuran ı kerim, İnsanlığımdan utandım peygamber kıssaları,İnsanlığımdan utandım ilitam ders soruları, İnsanlığımdan utandım önlisans arapça,
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır

Gitmek istediğiniz yer:

TinyPortal v1.0 beta 4 © Bloc
|harita|Site Map|Sitemap|Arşiv|Wap|Wap2|Wap Forum|urllist.txt|XML|urllist.php|Rss|GoogleTagged|
|Sitemap1|Sitema2|Sitemap3|Sitema4|Sitema5|urllist|
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
islami Theme By Tema Alıntı değildir Renkli Theme tabanı kullanılmıştır burak kardeşime teşekkürler... &