Amerikalı bir araştırma şirketi geçen yıl her on ABD'liden birinin internet oyunları içinde kullanılan sanal eşyalar için 30 dolarlık harcama yaptığını ortaya çıkardı.
Amerikalı araştırma şirketi Frank N. Magid Associates, geçtiğimiz yıl her on Amerikalıdan birinin internet oyunları içinde kullandıkları sanal kılıç, kıyafet, araç gereç ve benzeri şeyler için yaklaşık 30 dolarlık harcama yaptığını gösteren bir rapor yayınladı.
İnternet üzerinde yapılan araştırmanın sonuçlarını gösteren raporda, ayrıca önümüzdeki yıl, dünya genelinde yapılacak 1 milyar dolarlık sanal harcamaların 200-250 milyon dolarlık bölümünün, Amerikalılar tarafından yapılacağı ön görülüyor.
Peki neden insanlar paralarını elleriyle dokunamadıkları şeyler için harcanıyor? Helsinki Bilgi Teknolojileri Enstitüsü araştırma görevlisi Vili Lehdonvirta, sanal ürünlerin insanların elle dokunamadıkları ama statü, kimlik, aidiyet, sınıf ve performans elde etme gibi ihtiyaçlarına cevap verdiğini söylüyor.
(CİHAN)
[
Bu mesajın devamını görebilmek için kayıt olun ya da giriş yapın