Adsense kodları


Mükafat ve Ceza

Smf Seo Versiyon , -- Seo entegre sistem.


Pages : 1 [ 2 ] 3
  1. Yaygın Din Eğitimi ve Öğretiminde Mükâfat ve Ceza
  2. Türkiye'de Yaygın Din Eğitimi ve Öğretimi
  3. Yaygın Din Eğitimi ve Öğretiminde Mükâfat
  4. Yaygın Din Eğitimi ve Öğretiminde Ceza
  5. Verilen Ceza Türleri
  6. Cezaların Öğrenci Üzerindeki Etkileri
  7. Öğrenci Gözüyle Yaygın Din Eğitimi ve Öğ­retimi
  8. Yaygın Din Eğitiminin Öğrenci Üze­rindeki Etkileri
  9. Olumsuz Yönde Etkilenenler ve Sebepleri
  10. Öğreticilerin Hatalı Tutum ve Davranışları
  11. Öğrencilerin Birbirlerine Karşı Davranışları
  12. Kurs İdaresinin Hatalı Tutumu
  13. Fizikî Kapasite Yetersizliği
  14. Örgün Din Eğitimi ve Öğretiminde Mükâfat ve Ceza
  15. Mükâfat Alma Oranı ve Sıklığı
  16. Alınan Mükâfat Türleri
  17. Mükâfatların Öğrenci Üzerindeki Etkileri
  18. Mükâfat Verme Oranı
  19. Verilen Mükâfat Türleri
  20. Mükâfatların Öğrenci Üzerindeki Etkileri
  21. Mükâfatların Öğrenciye Veriliş Biçimi
  22. Öğrencilik Yıllarında Alınan Mükâfatların Öğretmen­liğe Etkisi
  23. Örgün Din Eğitimi ve Öğretiminde Ceza
  24. Ceza Alma Oranı ve Sıklığı
  25. Alınan Ceza Türleri
  26. Cezaların Öğrenci Üzerindeki Etkileri
  27. Örgün Din Eğitimi ve Öğretiminde Verilen Ceza Türleri Olumlu-Olumsuz Etkileşim
  28. Verilen Ceza Türleri
  29. Cezaların öğrenci Üzerindeki Etkisi
  30. Cezaların Öğrenciye Veriliş Biçimi
  31. Öğrencilik Yıllarında Alınan Cezaların Öğretmenliğe Etkisi
  32. Maddi-Manevi Ceza Tercihinde Öğretmen Öğrenci Görüşleri
  33. Örgün Din Eğitimi ve Öğretiminde Disiplin Prob­lemi
  34. Örgün Din Eğitimi Kurumlarında Disiplini Sağ­layanlar
  35. Örgün Din Eğitimi-Öğretiminde Disiplinsizliğin Başlıca Sebepleri
  36. Disiplini Sağlamada İzlenen Metod ve Yardımcı Vasıtalar
  37. Mükafat ve Ceza Konusundaki Görüşlere Ait Değerlendirmeler
  38. İdeal Bir Din Eğitimi ve Öğretimi için Gereken Şartlar
  39. Öğrencilere İyi Örnek Olmak
  40. Öğrencilerle Diyalog Kurmak
  41. Sevgi, Şefkat ve Merhametle Davranmak
  42. Tutarlı Bir Disiplin Anlayışına Sahip Olmak
  43. Notu Bir Koz Olarak Kullanmamak
  44. Öğretmende Yeterlilik
  45. Öğretmen Branşında İyi Yetişmiş Olmalıdır
  46. Öğrenci Psikolojisine Vâkıf Olunmalıdır
  47. Yeterince Bilgilendirme
  48. Yeterli Denetim
  49. Mükâfatlandırmak
  50. Affetmek